onsdag den 13. januar 2016

Mere kærlighed til endnu et Tea Tree produkt

 I december har jeg fået endnu et produkt i The Body Shops tea tree serie. Og som med alle de andre elsker jeg den! Tea Tree er ganske enkelt fantastisk på min hud. Den siger ja tak, når det er tea tree. 
Jeg står lige nu i det problem at den futigthedscreme jeg bruger fra Matas pt. er taget af hylderne. Noget med at den er begyndt at skille, og de ville finde ud af hvordan de kunne få den til at stoppe med det. Jeg er næsten i bund med den tube jeg bruger lige nu. Så stod og ville snart været uden fugtigheds creme. Ikke godt. 
Så jeg blev lidt reddet da der pludselig lå en fin lille fyr, i form af en Tea Tree lotion, i min adventspose her i December. Jeg er gået i gang med at bruge den, selvom min matas creme ikke er tom endnu. Men kunne ikke lade være. Jeg har overvejet at købe den, men den er lidt dyr for mig lige nu. Så er virkelig glad for at kunne prøve den af nu. 

Jeg var liiidt nervøs for om den ville gøre min hud fedtet, da jeg har lidt fedtet hud generelt. Men det gør den heldigvis ikke! Ingen fedt og dejlige bløde kinder. Det kan vi li'! 
Den virker på min hud som alt andet tea tree gør. Så jeg er glad og tilfreds!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar