mandag den 4. januar 2016

Voksen Malebøger

 En af mine seneste glæder er voksen malebøger. Jeg købte en i efteråret, og til jul fik jeg en af mine forældre. Jeg har været helt tabt i Enchanted Forest, som er mit første møde med de såkaldte voksen malebøger. De er gode til når man skal slå hovedet fra og bare sidde og nulre lidt.
Jeg hørte om Enchancted Forest fra en veninde, som havde den. Jeg blev helt vild med den, og måtte ned og have min egen. Jeg købte den i Panduro Hobby. Og så har jeg ellers farvet løs. Siderne tager dog en del tid, da der bl.a. er en del små felter. Men udover lidt fokus og præcision kræver de ikke ret meget. Den er meget terapeutisk for mig, så det er nok også en grund til jeg er så vild med dem. Enchanted Forest er også lidt sød, fordi man kan finde små hemmeligheder i siderne, og til sidst er der en side, hvor man kan tegne nogen af dem ind. Og dermed "åbne" slotsdøren.
Jeg har endnu ikke malet en side i Game of Thrones malebogen, men jeg har luret lidt i den. Jeg kan kun sige, at jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar