fredag den 8. januar 2016

Sne og en voksende TBR stak

I går kom jeg fra sne fyldte Randers og hjem til Billund, hvor der knap nok kom sne fra himlen. Derfor var det en fryd at rulle op for mit gardin, da jeg stod op i dag, og se at hele jorden er dækket med sne. Jeg har et love/hate forhold til sne. Jeg hader når det hele bare bliver vådt og er mega glat. Men det er så flot at se på og jeg finder den ro sne skaber meget beroligende. Det samme gælder for når sneen daler ned. Og så er der selvfølgelig al den sjov, man kan have i sneen. 
Så jeg frygter lidt for at skulle ud og glide rundt, men samtidig er jeg glad for at det sner.

 Jeg har i 2015 formået at få samlet en del bøger til mig, især i forhold til hvad jeg har førhen. Jeg er gået fra knap nok at kunne fylde mine to hylder ud, til at jeg måtte finde plads i en mere eller mindre fyldt rumdeler. Udover en stak ulæst manga, har jeg en stak på 6 bøger, som ikke er blevet læst endnu. 
Jeg har ikke fået læst særlig meget det sidste år. Især i efteråret gik det helt ned ad bakke. Der blev stort set ikke rørt en bog. Så min stak med bøger, jeg gerne ville læse voksede sig bare større, når jeg fandt flere bøger, som lød spændende. 
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, jeg ikke får læst. Fordi de bøger jeg har stående lyder spændende, og jeg har lyst til at læse dem. Jeg får det bare ikke gjort. Jeg må virkelig få taget mig sammen her i 2016, og få læst mere! Jeg tror jeg får stres, hvis min bunke bliver meget større, uden der ryger noget af dem også. 

Derudover har det nye år startet rigtig godt for mit vedkommende. På søndag skal jeg ned på min nye højskole. Puh, det bliver spændende! 
 Hvordan går jeres 2016 indtil videre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar