torsdag den 7. januar 2016

Victoria's Secret: Jordbær og Champagne

 Jeg sad og rullede lidt rundt inde på BilligVoks, da jeg så at de havde fået Victoria's Secret. Det er jo et ret kendt mærke, og jeg har hørt lidt om deres body sprays i nogle vidoer på youtube. Så jeg blev lidt nysgerrig, og tog et kig på hvad de havde.
Det endte med at jeg bestilte en body lotion hjem, i duften Strawberry Champagne. Den er virkelig god og dufter bare så godt! Så det endte faktisk med, at jeg blev lidt mopset over at jeg kun duftede sådan den dag, jeg havde smurt mig ind. Så derfor røg deres Body Mist i samme duft hjem, nogle måneder senere.
Duften er en god blanding af sød og frisk, som passer virkelig godt til mig. Den bliver ikke for tung med det søde. Den er virkelig let. Og det er muligt at sprøjte mere end bare et pust på, uden at blive kvalt. Så den er også meget nem at dosere.

Jeg kunne helt klar godt finde på at købe flere af Victorias Secrets body mists. Der er flere dufte, som jeg er lidt nysgerrig på. Især når den første har været sådan en succes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar