mandag den 15. august 2016

Mandag med håndværker larm som vækkeur

 Så blev det endnu en gang mandag. Jeg har sådan en rigtig mandag i dag. Helt træt og pløret.
Der er altså bare intet som at blive vækket af håndværker larm! 
Men på det er nær - sådan da. Det hele skulle gerne stå færdig mellem midt september og start oktober. Så der er da lys for enden af tunnellen. Min lillesøster og jeg har sovet i stuen i to dage, mens der skulle støbes gulv. Der er sket rigtig meget derude de sidste par uger. 
Og nu er der endeligt gulv! Så slut med at hoppe en halv meter ned fra værelset, og slut med at slæbe sand alle steder. 
Det bedste er at vi nok snart kan tænde for varmen igen. Jeg glæder mig sindsygt meget til det. Det er bare lidt for kold en sommer her, til at der INGEN varme er tændt. 
Bloggen står lidt stille for tiden. Men det er simpelthen fordi der foregår lidt for meget. Og bølgerne af overskud kommer kort og der er langt imellem. Der er bare nogle andre ting, som er lidt vigtigere at få gjort når det er. Jeg er dog i gang med et par indlæg, så forhåbentlig kommer der snart lidt! 


Jeg fandt det her billede, da jeg kiggede mine gamle Tumblr posts igennem efter en sang. 
Det er helt tilbage i 2014. Derefter blev jeg simpelthen nødt til at tage et nyt billede, bare for at sammenligne. Fordi jeg lægger faktisk ikke helt mærke til hvor langt mit hår egentlig er blevet. 
Det her billede er taget i dag;

i 2014 dækkede det lige præcis mine skulderblade. Nu når det næsten til hoften! Det er altså lidt vildt. 


Af andre nye ting, som er sket, er min lillesøster tager på efterskole i går. Og hun er typen, som aldrig kommer hjem. Så det er spændende hvornår vi ser hende igen. Og jeg er endnu en gang så godt som enebarn. 
Hos mig selv sker der ikke en hel masse. Som er til at skrive om i hvert fald. Det psykiske har sat lidt en stopper for tingene. Men jeg har kontakt til en psykolog, som jeg forhåbentlig snart skal ind og snakke med. Jeg trænger sådan til at få ryddet op i mit hoved! Det bliver rart at komme videre. 


God mandag til jer derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar