mandag den 29. august 2016

Uge 34

 Den her uge har været mere begivenhedsrigs end de fleste uger på det sidste. Der er ikke sket så meget, men når ens normale uger byder på stortset ingenting, ja så er det her meget.

- Jeg har for første gang i flere uger sovet mere end 7-8 timer. Hele to gange!
- Jeg har endelig bestilt den første psykolog tid.
- Jeg har endelig mærket sommeren, på den måde som jeg holder mest af ved denne årstid.
- Jeg har siddet ude hele fredag aften ved et bål, med familie, og spist snobrød og skumfiduser
- Det var kun nødvendigt at trække en trøje på sent på aftenen. Ellers var det shorts og t-shirt!
- Jeg har fejret min mosters fødselsdag
- Jeg har fået overdådige mængder pelsterapi
- Jeg har været forkølet. Hele ugen.
 - Jeg har fået et mini rengørings job hos min mors kollega.
- Jeg har set lidt for meget Grey's Anatomy

Og måske vigtigst af alt:
Jeg bestilte illetter til Lord of the Rings Live forestillingen, sammen med tog af mine bedste venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar