fredag den 26. august 2016

Nuet i Listeform #7

 De sidste par uger er gået med:
- LAN med blåkillingerne
- Pokémon GO
- Evil Genius
- Håndværker larm
- at gå fra ikke at have noget gulv til nu at have et støbt et!
- et par dage i stuen, da overstående gulv skulle støbes
-  mange tanker om hvordan jeg skulle få tingene til at gå
- for lidt søvn

Jeg har lyst til:
- alt andet end rugbrød
- karry suppe med lidt for meget pasta
- kartoffel suppe med bacon og pore
- ikke noget
- sushi
- stortset alt mad der kræver et køkken

Jeg har ikke lyst til:
-
mere rugbrød
- mere ligegyldighed
 
Jeg har:
- et lille mini job med rengøring
- en Cult Cola fra weekenden, som nu bare venter på tidspunktet den kan drikkes
- tjent 14,5 kr. på pant!
- Planer de næste to weekender!
- ikke noget køkken..

Jeg mangler:
- Penge..
- læselyst
- varme i radiatorerne
- at få sat keramik til salg
- et sted hvor jeg kan male
- ET KØKKEN!!

Jeg glæder mig til:
- de næste to weekender!
- til der kommer lidt penge på kontoen igen
- at min forkølelse er ovre
- at få et køkken
- at huset generelt er helt igen
- at se lidt penge komme ind på kontoen, i stedet for kun ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar