onsdag den 24. august 2016

Solskin på mig og overtagelsen af verdensherredømmet

Solen skinner lidt på mig lige nu. Den største grund til det er at jeg har tilbragt hele weekenden med nogle dejlige mennesker. Jeg bor langt væk fra alle min venner, hvilket gør at jeg sjældent ser folk. Så en hel weekend med de fleste af dem har været så godt. 
Det meste af weekenden tilbragte vi solidt plantet bag hver vores computer. Vi har nemlig så småt startet en tradition med er årligt LAN. I år var tredje gang. 
Sidste år var helt klart min favorit, men i år var også super fedt. 
Af fællesspil, som har været der hvert år, er Counter Strike 1.6 og Hidden Source. Begge spil er gratis (vi har CS på en USB), simple og ret sjove. Også selvom jeg er møg dårlig til first person shooters!
I år gik der også lidt Sims i den. Og folk spillede også lidt af deres egne. Og også sammen på kryds og tværs. 

Derudover var der jo også en lidt sen og meget spændende håndboldkamp der skulle ses. Eller... Jeg har hørt den var spændende, jeg formåede at sove gennem det hele, indtil jeg blev vækket af husets hund. Og kunne derfor lige nå de sidste 2x 5 minutters overtid. 
Kampen søndag aften så jeg også - dog kun sidste halvleg. Jeg har aldrig set min far hoppe sådan. Det var fantastisk! 

De sidste par dage har jeg været i gang med at overtage verdensherredømmet. Jeg har nemlig spillet lidt for meget Evil Genius. Men det er altså ret sjovt. 
Det går rimelig godt. Udover at agenterne bliver ved med at destruere mit hotel, i stedet for at bryde ind i min base. Generelt er der mange problemer med det hotel. Måske jeg skulle bygge et nyt.. 


"Hvad synes du vi skal lave i dag, Brain?"
"Det samme som vi laver hver dag, Pinky. Forsøge at overtage verdensherredømmet!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar