mandag den 8. august 2016

Juli Update

 Juli har været en spændende måned. Som har budt på ret meget. En fantastisk Coldplay koncert, nedrivningen af huset, en oplevelsesrig dag på Spøttrup Borg, aftener som forsvandt i en malebog, mødet med en ugle i sommerhusets baghave og erkendelsen af at jeg har brug for hjælp. 
Det har været en måned som har været op og ned, ud og rundt omkring.
Juli blev også måneden hvor jeg endelig, med bankene hjerte, tog til lægen og sagde ordene "Jeg har det ikke godt."

Juli bød på to ugers sommerferie i sommerhuset med familien, men først efter en uges arbejde, støv, måltider i carporten og en forfærdelig larm. Som i virkelig forfærdelig. Sådan en lufttrygshammer som vækkeur er ikke lige det fedeste.

Jeg har endnu en gang prøvet det der video halløj af. Jeg synes egentlig det er ret hyggeligt.


Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
 Jeg er stolt over at jeg tog til lægen, så jeg kan få arbejdet på de psykiske problemer jeg går med.

Hvad har jeg lært?
At man har tapetseret med aviser på gamle huse. Og det er forfærdeligt at få af igen! 
  
Hvilke bøger har jeg læst?
Det er som sådan ikke en bog. Så derfor har jeg heller ikke noget billede.
Men jeg er for første gang blevet rigtig fanget af en fanfiction. Jep, en fan fiction. 
En jeg følger på Tumblr postede den og jeg blev grebet af den ret hurtigt. Den handler om The Marauders (James Potter, Sirius Black, Remus Lupin og Peter Pettigrew) og deres tid på Hogwarts. Den er meget velskrevet og jeg bliver altid så glad når der er nye kapitler. 

Hvilke spil har jeg spillet mest?
Ligesom alle andre har jeg været helt væk i Pokémon GO siden det udkom. Jeg har dog ikke spillet det helt seriøst endnu. Har faktisk kun haft to ordentlige ture. Men ikke destro mindre er det blevet tændt for næsten hver dag. 
Jeg synes det er ret sjovt og jeg hygger mig meget med det. Og det er en god måde at komme ud på og få lidt luft og motion.

 Hvilke sange har jeg lyttet til mest?


 Favorit produkt/accessories/ting/andet?
Jeg har været ret glad for min 3DS i denne måned. Jeg har stadig kun Pokémon Yellow på den. Men det er så rart at have en lille 'spillemaskine', som jeg bare kan slæbe med i tasken og som ikke kræver en hel masse for at spille.
Især med sommerhus tur har den været rar. Og nu, hvor jeg enten er på værelset eller i stuen, imens der bygges om. Internettet i stuen er ikke ret godt, så derfor har jeg ikke min computer med derned.
Men jeg har spillet på min 3DS'er i stedet for. Og det har jeg nydt! Så den er helt klart en favorit i denne måned.

Favorit outfit/tøjstykke?
 Min Coldplay t-shirt, som jeg købte til koncerten. Jeg var nødt til at have noget med hjem, som minde om den fantastiske oplevelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar