torsdag den 22. september 2016

De der "uperfekte" room details

Jeg ser lidt hist og her bloggere, som poster om at bryde glansbilledet. Og jeg elsker det!
Så jeg vil være med, og vise lidt såkaldte Room Details, som normalt ikke ville komme frem nogen steder. Især byggerodet giver meget af det her.

En sok, der af en eller anden grund endte på mit virkelig støvede skrivebord, bag min computer.

Der er egentlig keramik i bunden, men denne kasse er bare blevet til et opbevaringssted for ting, jeg ikke lige ved hvor jeg skal gøre af..

 Min træningstøj, som ikke kom længere end til toppen af min vasketøjskurv..

 Byggeriet har gjort at kontakten til min loftslampe pt. ser sådan her ud

I stedet for at sidde på mit kamera hvor den burde, så ender den her altid med at ligge alle mulige random steder. Her er den f.eks. endt oven på min te.

Der hvor teen står ser der sådan her ud...

 En del morgener ser min seng sådan her ud, fordi jeg lufter madras og dyne. Under dynen et sted er der en stol..

 Og så er der det her hjørne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar