torsdag den 15. september 2016

Ud på den anden side og oven på igen!

Så er jeg ved at være i live igen. Det har også kun taget næsten en uge! Det forholder sig sådan at jeg fra henover lørdag og søndag ikke sov ret meget. Omkring 2-3 timer. Og ikke samlet. 
Og hvorfor så lidt søvn? Jo, min veninde og jeg havde fået den fikse idé, at vi da skulle se alle 8 Harry Potter film på 24 timer. Vi klarede det dog ikke uden at falde i søvn under filmene.
Jeg fik dog set alle. Med manglende bider hist og her, fordi søvnen overtog. Men udover det, så klarede vi det! 

Jeg har aldrig været så træt, som jeg var i søndag. Har aldrig oplevet noget lignende den træthed, jeg gik rundt med. Men har så heller aldrig sovet så lidt på halvandet døgn. 
Det har sjovt nok også tage nogle dage, at komme oven på igen.
Men jeg føler så småt der er ved at være ordenligt liv i mig igen.

Byggeriet i huset er ved at være tæt på at være færdigt. Endelig! Gulvklinkerne kommer i morgen, og på næste fredag kommer køkkenet. Det bliver så godt! 
Her til aften har jeg været ude og stå på rulleskøjter for første gang, i jeg ved ikke hvor mange år. Det var ret sjovt. Jeg var dog tæt på at vælte en hel del gange. Min balance er ikke hvad den har været. Men det kan jo trænes!
Tænker i hvert fald jeg vil ud og rulle noget mere. Her imens vejret stadig er til det. Tør slet ikke tænke på, hvordan det ville gå med efterårsblæst og rulleskøjter!

Nu sidder jeg bare og gynger lidt til den her sang, og nyder aftenens ro med tændte stearinlys.

Nååh ja, og så er jeg altså lige nødt til at vise, hvad jeg fandt i går!
Jeg er barn igen! Selvom poserne jeg fik dengang var en del mindre.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. De er jo helt overdrevet gode altså!! Jeg bor alt for langt væk fra en Normal xD

      Slet