onsdag den 7. september 2016

Der hvor jeg bor











 Der er der egentlig ret smukt her, hvor jeg bor. Nogen gange glemmer jeg det. Fordi jeg forbinder noget af det med negative tanker. 
Men i går kom jeg ud og gå. I solskinnet. Tog nogle billeder med mit spejlrefleks. Nød naturens skønhed. Nød solens varme og blæstens blide pust. 
Jeg kunne for en stund glemme alt det trælse. Alle de onde tanker forsvandt. Der var bare mig, musikken i ørerne og naturen omkring mig. Som jeg sjældent kommer ud i længere. Men jeg burde virkelig.
Jeg mindes dengang jeg havde en gul labrador ved min side når jeg gik. Jeg kunne mærke hvor meget jeg savnede de gåture. Jeg kunne ligefrem se hende for mig. Hvordan hun altid travede rask af sted. Søde vuf. 

Og hvorfor kom jeg ud lige i går, af alle dage? 
Elektrikeren havde slukket for strømmen. Så der var ingen internet eller strøm på min computer. 

Nååh ja, og så er mit hår pt. trefarvet. Det ser en anelse sært ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar