torsdag den 1. september 2016

August Update

 August har været støvet. Bogstavelig talt (kan noget være metaforisk støvet?). Der er håndværkere i huset, og hvis man troede det støvede før, så står man over for en helt ny verden. Der kommer støv ind alle steder. Også der hvor vi holder dørene lukkede. En dag var der faktisk så meget støv, at hele gangen var som indhyldet i en tyk tåge. Og det stod som en sky ud af den åbne hoveddør.
Støv. Alle steder.
Jeg tror måske støvet har sat sig lidt i min hjerne også. For jeg synes August har været lidt tåget. Jeg synes ikke rigtig der er sket en masse, som gør at jeg kan opsummere måneden. Jeg tror hverdagene er gået meget i et.
Dog har måneden budt på årets Gamer Weekend med dem fra min efterskole. Hvor jeg også fik opsamlet mig en forkølelse, efter at have sagt, inden jeg tog afsted "Jeg synes ikke jeg kan mærke noget på vej." - Jeg tror jeg jinxede den...
Forkølelsen varede lidt over en uge og så på et tidspunkt ud til at have givet bihule betændelse. (Det havde den heldigvis ikke.)
Jeg har haft min første time hos min psykolog, som har vist sig at være den helt rigtige beslutning. Både med at gå til en, men også valget  af psykolog.
Jeg har fået mit mini job, som rengøre (og har endda fået et mere!).
Den bød også på en weekend i stuen med lillesøster, da der skulle støbes gulv. Og vi ville derfor kun kunne komme ind på vores værelser via vinduerne. Så var det altså nemmere at slæbe en madras ned i stuen.

Og så er der kommet et nyt spørgsmål på mine updates!

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over?
Jeg har fik bestilt tid ved en psykolog og har været til min første time hos ham. 
For en som lukker af for sine problemer og har meget svært ved at sige, når man har det svært. Så er jeg meget stolt af dette skridt jeg har taget.

 Hvad har jeg lært?
Jamen jeg har lært rigtig meget i min første time hos Frank. Som bl.a. giver ro i hovedet. Tror måske jeg vil lave et par indlæg omkring det.

 Hvilke bøger har jeg læst? 
 Endelig, endelig, ENDELIG! Har jeg åbnet for min bog igen, som lige nu er Eragon. Jeg har ikke haft nogen form for læselyst hele sommeren nærmest. Og så en aften, her sidst i august, så greb jeg barem min bog, helt uden at tænke ret meget over det. Og så har jeg bare læst et par kapitler hver aften efterfølgende. Det er skønt! 

Hvilke spil har jeg spillet mest? 
Jeg har i denne måned endnu en gang kastet mig over Evil Genius og brugt lidt for mange timer på det. Til gengæld jeg er kommet længere end nogensinde før! Og så er det altså bare sjovt at overtage verdensherredømmet. Muhaha!

Og selvfølgelig er der blevet spillet Pokémon GO! Jeg har været ude på en masse ture. Især da jeg fandt ud af at vores skulptur sti er en guldmine for poké stops!
Derudover fik jeg endelig overtaget mit første Gym! At der så kun var en 10cp Abra er så noget andet...
 Jeg har været tæt på en gang før. Efter at have bekæmpet 3 pokémoner, så kom der nogen fra Team Valor og smækkede deres pokémoner ind, før jeg nåede at gøre det. Dumme dem.

Hvilke sange har jeg lyttet til mest?
 Favorit produkt/accessories/ting/andet?
Okay det her er nok en af de mest random favoritter i mine updates. Men det har været koldt og jeg har været syg med en halv grum forkølelse. Og så er nudler altså bare godt. (Jeg har faktisk lige spist en portion, hehe).

Favorit outfit/tøjstykke? 
Selvom jeg kun har haft dem på én gang, så er disse skønheder fra Black Milk har nok været det tøjstykke, som har været min favorit. Til trods for de sære tanlines de gav.

Hvad byder den kommende måned på?
 September byder ikke på helt det store. Den byder på flere timer hos Frank og endnu flere timer med rengøring. Den byder på et par aftaler med venner, forhåbentlig kommer der flere i hus.
Men jeg tror især september kommer til at byde på at få ryddet op og få lidt styr på det der liv. Og det skal der på mange måder. Men det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar