søndag den 25. september 2016

Vi kan se enden nu!

Her står det nye køkken så! Vi kan ikke rigtig regne ud hvad der er hvad i alle kasserne. Udover ovne, opvasker og køkkenborde. Og så har vi også fundet et spejl, kogeplader og quookeren. Vi håber på håndværkerne komme i morgen og begynder at sætte det op. Så skulle det nemlig gerne stå færdigt på onsdag. Jaah! 
Enden på det her byggeri er ret synlig nu. 

Og jeg troede aldrig jeg skulle sige det. Men jeg glæder mig til at gøre rent. What?!
Men det gør jeg. Virkelig. Jeg glæder mig til at pakke alt ud og gøre det hele rent. Så alt er pænt igen. 
Jeg er virkelig et rodehoved, men selv jeg har mine grænser. Alt er dækket i et tykt lag støv og er rodet. Og det nytter næsten ikke rigtig at tørre støv af, for om 2 dage er det tykke lag støv tilbage.
Det bliver man altså lidt skør af! 

Der er stadig meget der skal laves når håndværkerne er færdige med deres, men det bliver så godt! Og det bliver så meget nemmere, fordi toilet og bad er i huset igen og så er det selvfølgelig også et køkken. Det kunne godt lyde som om, at efterårsferien i år skal bruges på at finde på plads.


Håndværkerne kommer i den her uge og sætter op. Så krydser vi bare fingre for at det er i morgen de starter! Fordi nu vil vi altså bare gerne snart være færdige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar