fredag den 10. oktober 2014

Guf til håret: Macadamia Healing Oil Treatment

Den her sag købte jeg i slutningen af September, og den fik allerede lov til at skinne i mit September Update indlæg - fordi jeg blev så glad for den virkelig hurtigt. Men nu synes jeg at jeg har haft den i brug i lang nok tid, til at kunne lave et indlæg om den.

 Jeg har førhen brugt Moroccanoil, men jeg da jeg stødte på Macadamia på billigvoks.dk på tilbud tænkte jeg "Hvorfor ikke?". Fordi selvom den koster mere end den store flaske Moroccan, så er der altså mere i den store flaske fra Macadamia. Så hvis den virkede lige så godt, ville det jo bare være skønt!

Jeg tester stadig lidt hvordan den virker bedst i mit hår - men den har hele tiden efterladt det dejlig blødt. Så den virker rigtig godt! Den giver også lidt mere volumen i mit hår - uden at det bliver kæmpe stort. Hvilket er en kæmpe fordel, fordi mit hår godt kan blive lidt fladt og tungt, når det er så langt, som det er. Derudover synes jeg også den dufter bedre end Moroccan. Og flasken er også meget fin, 

Så der er flere fordele ved den. Jeg er ihvertfald glad og tilfreds med den, og nyder at jeg har mulighed for at give mit mere effektiv pleje end bare balsam.

Den kan, som sagt, findes på billigvoks, lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar