lørdag den 18. oktober 2014

The Walking Dead

 Jeg er for nylig startet på en ny serie - The Walking Dead. Den har været i gang længe nu, så de fleste har nok set den og hvis ikke, så hørt om den i det mindste. Det begyndte med at en jeg følger på Twitter begyndte at se den, og tweetede om serien mens hun så det (uden at spoile noget som helst!), og det gjorde mig nysgerrig på den. Jeg fandt serien på Netflix i sidste uge, som havde season 1 og 2.
Imellemtiden har de så også fået season 3!

Serien starter med at vi møder Rick, som ender i en koma. Da han flere måneder efter kommer ud af sin koma, vågner han til en verden der har tabt kampen til 'the walkers' og mennesker findes der kun få af. Han drager af sted for at finde sin kone og sin søn, som han er sikker på stadig er i live, et sted derude.
Jeg er helt vild med den! Jeg synes den er så spændende og sidder med bankende hjerte afsnit efter afsnit. Den er rigtig god til det der med cliffhangers, så jeg kommer nemt til at gå i det såkaldte "binge watch mode" og ser en hel masse episoder uden pause. Den har en mega fed stemning også. Man kan virkelig mærke hvordan hele verden er efterladt og ødelagt. Der er rester efter slåskampe alle steder. Lange køer af efterladte biler på de store veje.

En af de ting jeg elsker aller mest ved serien, som man også kan se på det nedestående billede (som er mega fedt), er at de har gang i den vildeste special effects makeup! Jeg synes det ser ti gange federe ud end når de laver sådan nogle effekter med computeren.
Historien er virkelig spændende og medrivende og det visuelle er fantastisk! Så hvis der er nogen af jer derude, som ikke har set den endnu, synes jeg bestemt i skal tage et kig på den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar