torsdag den 16. oktober 2014

Min EMP ønskeliste

Mine tidligere 'vindues shopping' indlæg har haft en bestemt form for tøj som tema. Den her er lidt mere en rodebunke af forskellige ting. De er alle sammen (plus en del mere) del af min ønskeliste på EMP. Jeg elsker EMP, shopper der en del. En af mine yndlings ting ved siden er ønskelisten. Fordi det er så nemt lige at gemme et stykke tøj og finde det igen. Man skal ikke til at rode med en masse links eller kigge hele siden igennem for at finde det igen.
Min ønskeliste er fyldt med mange forskellige ting. Der er ting jeg har tilføjet i sidste uge og ting jeg har tilføjet flere år tilbage. Så det er bestemt ikke en liste jeg tømmer ud i fra en ende. Det samme gælder for disse ting på billedet - de er alle tilføjet over længere tid.

Men hvis jeg havde nogle penge lige nu, så var det helt sikkert nogle af tingene her, som ville blive bestilt hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar