fredag den 24. oktober 2014

Hurtig og nem morgenmad

Jeg har rigtig meget tid om morgenen her i mit sabbatår - sådan har det i hvert fald været indtil videre. Det gør også at jeg har masser af tid til at forberede og nyde min morgenmad. Kan tydeligt huske hvordan man lige hurtigt skulle have bikset noget morgenmad sammen, da jeg gik på gymnasiet (og hvor lidt tid jeg havde til at spise det). Der var heller ikke meget tid og overskud til at eksperimentere og prøve nye ting af, så det blev ofte til en rugbrød eller Crunch fra ISIS med lidt yoghurt.
Men de lange morgener har ført til at der er meget mere tid til at lave noget lidt mere spændende. Jeg har taget min gode gamle crunch morgenmads portion og tryllet lidt. Og nøj, det var godt! Der var masser af smag, lidt knas, lidt sødt og det mættede. 
Ingredienser: 
Yoghurt (jeg foretrækker Cheasy's vanilje, men andre kan sagtens bruges)
ISIS Crunch
½-1 banan
Lille håndfuld mandler

Hæld lidt yoghurt i en dyb tallerken (du bestemmer selv hvor meget).
Hæld Crunch over så yoghurten er dækket (og så tykt et lag som du lige føler for).
Skær bananen i skiver og læg dem over crunchen.
Hak mandlerne og drys dem over. 

God appetit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar