mandag den 27. oktober 2014

Selvforkælelses mandag med mini spa

I dag gav jeg mig selv en omgang selvforkælelse, og lavede et lille mini spa på badeværelset. Jeg startede ud med at vaske mit hår med shampoo, og puttede derefter balsam i og pakkede det ind i meget fin lyserød badehætte (jeg så 'meget' smuk ud. Haha).
Så fyldte jeg badekaret og lavede skumbad, tændte stearinlys og satte en episode af New Girl på iPad'en. Og så lå jeg ellers der og skvulpede i 20 minutter. Desværre er jeg blevet lidt for lang til vores badekar, så det blev lidt koldt. Så efter én episode tømte jeg badekaret og skyllede resterne af skummen af. Og så kom jeg til noget af det bedste. Nemlig en omgang med min Olive Body Scrub og Olive Body Butter fra The Body Shop. Det er simpelthen så lækkert. Jeg skal helt klar have købt de store dåser, når jeg en gang lige har penge til det. Jeg sluttede mit mini spa af med at skylle balsammen ud.
Jeg brugte ca. en time på badeværelset i alt. Det tror jeg aldrig jeg har gjort før. Hehe.. 
Men jeg føler mig afslappet og godt til pas. Burde gøre sådan noget lidt oftere. Mandagen har ihvertfald været til at overleve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar