torsdag den 30. juni 2016

10 tilfældige facts

  1. Jeg har levet det meste af mit liv i troen at jeg var venstrehåndet. Indtil det gik op for mig, for få år siden, at jeg er et sted midt i mellem venstre-og højrehåndet.
  2. Noget af det værste jeg ved er at skulle røre ved ting, jeg ikke kan se. Det gælder også for de er akvarier hvor man kan røre ved fisk, fordi jeg ikke kan se hvor tæt på fisken jeg er. Følekasser er også et no-go. Jeg kan virkelig ikke stikke en hånd derind.
  3. Jeg har verdens dårligste humor og elsker dårlige jokes. Jeg deler denne humor med min far, hvilket egentlig er meget rart. Så ved jeg nemlig altid, hvor jeg kan få et oprigtigt grin, på en joke jeg fortæller.
  4. Jeg ved ikke hvad jeg vil af uddannelse og arbejde. Og det stresser mig ret meget.
  5. Jeg har aldrig haft den store drøm om at få børn, men samtidig synes jeg tanken om et liv uden virker helt forkert.
  6. Jeg har to søstre og jeg bliver set lidt som en søster og en bror, fordi jeg er den mest maskuline (og altid har været lidt drenget).
  7. Jeg hader at græde, men har gråd tilknyttet til mange følelser. F.eks. når jeg bliver vred. Hvilket er virkelig frustrerende.
  8. Jeg hader de uskrevne "regler" nogle personer sætter op for hvornår man er 'rigtig/æte' nørd, fan, gamer osv. Jeg synes, helt ærligt, at det er en omgang pis. 
  9. Et af de spørgsmål jeg oftest bliver stillet er "Er dine krøller ægte?".
  10. Jeg elsker støvtapet og har en drøm om at have bogreoler fyldt med bøger en gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar