tirsdag den 14. juni 2016

Hokus Pokus, sundhed i fokus!

 Jeg vil i gang med et nyt projekt, og jeg tænkte at jeg ville følge det lidt med bloggen. Både for mere motivation, men også for selv at kunne følge op på mine fremskridt. 
Det forholder sig sådan at jeg er blevet lidt buttet på højskole. Af flere forskellige årsager. Men mest af alt for meget slik og chips. 
Jeg er ikke overvægtig. Problemet er bare at min vægt ligger i fedt. Og det er det dårlige fedt. Derudover har jeg lidt svært ved at passe en del af mit tøj. Det er ret nederen. 
Og jeg savner dengang jeg trænede og spiste sundere. Jeg havde det generelt ret godt i min krop. Jeg vil gerne tilbage der til! 

Så det er det mit nye projekt omhandler. Jeg vil have min sundhed i fokus! Og jeg vil, som sagt, følge mine fremskridt og andet på bloggen.
Men i korte træk er det jeg vil at træne mindst 3 gange om ugen, og spise sundt. Især med fokus på at få frugt og grønt, for det er jeg helt forfærdelig til.

Så bloggen bliver nok lidt sundhedspræget fremover. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar