mandag den 27. juni 2016

Det svære valg

 Årh for dælan. Min lillesøster har givet mig et gavekort på et par nye Blackmilk leggins i fødselsdagsgave. Hvilket er sådan en lækker gave! Min BM samling vokser meget langsomt, men sikkert. 
Nu kommer jeg så bare til den svære beslutning. Hvilket par skal jeg vælge? Jeg har siddet siden i går aftes og prøvet på at tage en beslutning. Og jeg er ikke rigtig kommet tættere på et valg. Der er jo så mange flotte og lækre par. Jeg vil have dem alle! Haha. 

Jeg har også et gavekort til EMP fra min moster og onkel, som jeg skal finde ud af hvad jeg skal bruge på. Det er altså ikke altid helt nemt.
Men lidt lækkert at kunne shoppe lidt, selvom jeg ingen penge har.

LIGE NU hælder jeg mest til et par Burned Velvet eller Rainbow Galaxy leggins'ne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar