onsdag den 22. juni 2016

Opdagelsen af Vanilje Skyr

Jeg er meget sent med på skyr-vognen. Men i sidste uge var der en del kaos med min blender en morgen. Den var utæt og der var smoothie ud over hele powerbasen. I frustration smed jeg den ikke-helt-blendede-smoothie ud. Og gik i køleskabet efter noget vanilje skyr. Min mor havde nemlig snakket godt om det dagen før, så jeg tænkte at det kunne jeg da prøve nu. Og der åbnede en ny verden for mig.
Jeg har prøvet neutral skyr før, og der fandt jeg ud af at skyr ikke var for mig. Det er dog noget andet med vanilje skyren. Hvor neutral skyren bare var sur og øv, er vanilje skyren luftig, en anelse sød og med en lækker vanilje smag. 
Jeg er faktisk mere vild med den her en vanilje yoghurten, som ellers har været en fast følgesvend til min Isis crunch. Men nu er den byttet ud med skyren. Fordi mums!

Så hvis der er nogen derude, som er lige så langsomme som mig til at prøve ting, og hoppe med på vognene. Så giv lige vanilje skyr en smagsprøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar