lørdag den 23. juli 2016

Mød Ægge Klækkeren 3000!

 Nogen gange går ferien lidt stille. Måske er det her et tegn på at min lige nu går lidt FOR stille, men jeg synes nu det er meget sjovt. 
Jeg har nemlig læst at man kan snyde sig lidt til at klække sine æg i Pokémon GO. Nemlig ved at lægge sin telefon på en plade på en tændt pladespiller eller sin robot støvsuger. Jeg har ingen af de ting.
Tilgengæld har vi et gammelt batteri drevet Duplo tog og nogle skinner. Jeg blev simpelthen nødt til at teste om det virkede. Så jeg har gravet Duploet frem fra gemmerne, bygget en fin lille bane og sat toget i gang (med lidt problemer. Den er MEGET gammel..).
Så lige nu tøffer toget rundt under stuebordet, med min telefon i en af vognene. 
Og tænkt sig. Det virker faktisk! Det er ikke mange meter man får af det, men det virker. 
Et lille problem er dog at toget stopper ca. hvert andet minut. Jeg er ret sikker på det er en form for børnesikring, sådan at motoren ikke bliver overophedet. Så jeg skal lidt for ofte op og tænde den igen. Hvilket gør den endnu mindre effektiv.

Men det er nu lidt sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar