lørdag den 30. juli 2016

Slæbt med hjem fra Middelalder Marked

 Jeg har været på middelalder marked her den anden dag. Jeg er i gang med et indlæg om det, men internettet her i sommerhuset er ikke så godt. Så jeg kan ikke uploade de billeder jeg skal bruge.
Imellem tiden kan jeg så lige vise frem hvad jeg fik med hjem fra markedet. 

Jeg fandt endelig, efter et år, kirsebær mjød! Jeg smagte det sidste år og blev forelsket. Det smager simpelthen så godt! Jagten gik ind, dog ikke særlig seriøst. Men jeg var da lidt på udkig, men hvor kigger man også lige henne?
Min svoger var dog overbevist om at de ville have noget på markedet. Og rigtig nok, vi fandt en mjød bod. Som havde masser af kirsebær mjød! Og masser af andet spændende mjød også. 
Men jeg holdt min til min kirsebær! Mine forældre købte et par af de andre.
Jeg glæder mig til at tage hul på flasken. Det er guf! 

Så fandt vi en smykke bod med et kæmpe udvalg, hvor jeg faldt for den smukkeste Ydrasil ring. Jeg er helt vild med den! Den er så smuk og fin. Og den fylder uden at være for voldsomt. Jeg elsker det!
Og så passede det så fint med at jeg faktisk fik et gavekort på en ring, da jeg fik hue på, af mine forældre. Så jeg fik endelig min studentergave. Kun 2 år efter jeg blev student. Hehe.

Og så fik jeg da også lige en guldmønt med hjem fra en opvisning i ridderturningen, som nogen kastede ud efter deres opsvisning.
Og ja, det er maling, som er på mine negle.. Jeg har været i det kreative hjørne, og jeg kan ikke få det af!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar