søndag den 31. juli 2016

I det kreative hjørne

 Her de sidste par dage har jeg været i mit kreative hjørne. Det er noget jeg har haft svært ved i lang tid nu. Men det har hjulpet at jeg bl.a. har haft min malebog åben og farveblyanterne liggende fremme. 
Derudover fik jeg endelig prøvet at male et Cinnamon Cooney billede, som jeg har villet male i så lang tid nu. Det skete fordi jeg havde en aftale om at skulle male med min mor. 
Det var virkelig et fedt billede at male (det er det i kan se stå i baggrunden), og jeg har forelsket mig lidt i 'galaxy' malerier. Jeg har allerede en idé til det næste! 

Jeg har kunnet mærke i disse dage, hvor godt kreativitet er for mig. Så jeg er simpelthen nødt til at finde en måde hvor jeg kan gøre det på, når jeg kommer hjem igen. 
Det giver mig nemlig en ro, jeg ikke kan finde nogen andre steder. 
Og ja, jeg har stadig maling på fingrene..

2 kommentarer: