mandag den 10. november 2014

Dag 01 - 10 facts om mig

  1.  Jeg har ægte krøller
    - og de er helt deres egen herre. Jeg har tæt på ingen kontrol over dem.
  2.  I august deltog jeg som frivillig i 4 Zombie Runs, og fik en voksen mand til at gå helt i panik
    -plus jeg fik tilnavnet "Marilyn Manson"
  3. Jeg blev mobbet i en stor del af mit folkeskole liv.
  4. Jeg fungere overhovedet ikke i varme (grænsen ligger ca. ved 25 grader)
  5. Jeg sidder pt. midt i mit første sabbat år, fordi jeg ikke aner hvad jeg skal af uddannelse
  6. Jeg har to søstre og bliver egentlig set lidt som drengen af os tre
  7. Når det er sagt, så har jeg stadig en del girlie-moments
  8. Jeg fik mit første kys da jeg var 17
  9. Jeg måler ca. 185 cm
    - hvilket jeg hader, fordi det er møg svært at finde bukser der er lange nok
  10. Jeg holder mig sjældent til kun én type/ende af ting
    - f.eks. tøj-stil og spil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar