søndag den 2. november 2014

Oktober Update

Endnu en måned er gået, og det betyder at det er tid til endnu en update! Som en lille ny ting har jeg sammenklippet en lille 'stemnings' video, med glimt af min måned. Jeg ved ikke om jeg vil lave sådan en hver måned, men synes det varen hyggeligt ide.
Oktober har været en måned, hvor jeg har skulle i gang med alt muligt, starte ting op, men det skete aldrig rigtigt. Ihvertfald ikke noget som jeg blev ved med. Det har været noget af en slåskamp.
I oktober fik jeg dog startet op på en god ting: jeg er begyndt at gå morgentur. Jeg har nogle dage, hvor jeg ikke gør det. Især fordi det er en ting jeg skal nyde, og det gør jeg altså ikke hvis det står ned i stænger. Men jeg er kommet af sted de fleste morgener og det er så dejligt. Det gør godt for mig og mit humør.



Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
Jeg synes den er svær for oktober.. Fordi jeg har egentlig ikke lavet ret meget, så hvordan skal jeg lige kunne finde noget at være stolt over? Men jeg tror det må været mit initiativ til, at jeg ville begynde at gå morgentur næsten hver morgen, og så fik jeg det rent faktisk gjort. Det er jeg ret stolt over, fordi jeg har ikke fået gennemført noget som helst andet.

Hvad har jeg lært? 
At selvom jeg godt har kunnet træne i en time førhen, så kan jeg det ikke nu (fordi jeg har haft en kæmpe pause). Det tog mig noget tid at indse.
 
Hvilke bøger har jeg læst?
 Denne måneds læsning har været lidt... Spøjs, er ordet nok jeg vil bruge. Jeg var jo i gang med A Feast for Crows. Men har valgt at lægge den til side for en stund fordi;
A. Jeg er kommet frem til at den altså er lidt nemmere for mig at læse, når jeg har set serien og dermed har styr på 'main plottet'.
Og fordi;
B. Jeg elsker Game of Thrones så meget, og har egentlig ikke lyst til at jeg ved hvad næste season byder på.
Så jeg lagde den til side. Men så skulle jeg jo finde ud af hvad jeg så skulle læse. Jeg havde luret lidt på The Fellowship of the Ring, som står så pænt på min boghylde og venter på at blive læst. Men så faldt mine øjne på Harry Potter and the Goblet of Fire. Og jeg tænkte "JA!". Jeg har nemlig aldrig læst bog nr. 4 i Harry Potter serien. Eller.. Jeg har aldrig færdig gjort den. Dengang jeg var i gang med at læse serien, og kom til bog nr. 4, nåede jeg kun et par kapitler ind, før jeg fik mareridt. Jeg turde derefter ikke fortsætte på den, og gik i gang med 5'eren i stedet for.
Jeg kan ikke huske hvad mareridtet handlede om længere, så derfor tænkte jeg at det vidst var på tide at få den bog læst. Og som med de andre Harry Potter bøger så elsker jeg den!
Det er også rart at læse noget mere letlæseligt end A Song of Ice and Fire. Tror virkelig på et tidspunkt at jeg skal genlæse hele Harry Potter serien, havde helt glemt for fantastiske de er. Nyder virkelig at begrave mig i det univers.

Hvilke spil har jeg spillet mest? 
Denne måned har stået på en del The Sims 2! Jeg har nemlig fået lov til at installere min venindes Complete Collection (som er sådan en fancy pakke, hvor man får alle udvidelser og ekstra pakker i én!). Jeg har ikke spillet Sims 2 i evigheder, og siden jeg ikke har mulighed for at spille Sims 3 pt., så var dette jo en perfekt løsning. Og jeg nyder det. Det er sjovt at se alle mine gamle downloads igen (for dem har jeg gemt fra mit gamle spil). Og jeg bliver ramt af rigtig meget nostalgi når jeg spiller. Så det er super hyggeligt. Familien på billederne er en jeg lavede her i oktober.

Jeg fik et nyt Roller Coaster Tycoon flip her i oktober, og det blev til en helt nyt forlystelsespark.

Og sidst men ikke mindst;
Nemlig Shadow of Mordor! Et spil jeg har gået og ventet længe på - og som endelig udkom den 30. september. Jeg købte det lige da det udkom, hvilket var en lidt fed oplevelse, eftersom jeg aldrig har prøvet at købe et spil lige så snart det var på markedet. Men det skulle prøves, og jeg blev heldigvis ikke skuffet! Dog har jeg ikke fået spillet det ret meget, da jeg har været ret flad størstedelen af oktober. Hvilket nok også er derfor der er blevet spillet så meget RollerCoaster og Sims. Hehe..
Men jeg må snart igang igen, så jeg forhåbenligt kan forstå historien lidt bedre. Men selve game playet er mega fedt.

Hvilke sange har jeg lyttet til mest?  
Lidt kedeligt, men det er stort set det samme som september. Dog er der lidt nyt;

Favorit produkt/accessories/ting/andet?  
 'Vinderen' af denne kategori for oktober bliver mine vinterstøvler. Min hjerne driller og tænker at jeg fik dem sidste år, hvilket ikke passer. Fik dem i januar/februar, så det er jo i år. Men de blev fundet frem igen, efter varme september forlod os, og oktober kom med kulde og blæst. Så var mine Converse og Vans bare for kolde for mine fødder at have på. Og jeg elsker mine vinterstøvler, synes de er så flotte. De er samtidig dejlig varme og gode at gå i. Og som altid var det lidt underligt at skulle vænne sig til at have sko på, som sad fast et stykke over anklen. Synes altid den overgang føles så underlig.

Favorit outfit/tøjstykke?
Min sorte striktrøje har helt bestemt været højt elsket denne måned. Jeg har ihvertfald brugt den meget. Om det så er fordi jeg ikke har så mange andre varme trøjer, er ikke til at sige. Men den har været god til de kolde dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar