søndag den 23. november 2014

Dag 14 - Hvad er din drømmeferie/ferie location?

Det er en drøm der er opstået mens jeg har set Lord of the Rings. Der er så mange smukke landskabsscener. Jeg ville elske at komme ud og vandre lidt i det land. Meget andet om landet ved jeg egentlig ikke. Dog er der kommet endnu en grund inde for de seneste par år. Det er nemlig sådan at da de var færdige med at filme Return of the King, så 'pakkede' de hele Hobbiton ned. Men efter The Hobbit, har de ladet den stå, og så vidt jeg ved får den lov til at blive. Så man kan komme og besøge Hobbiton. Den rigtige Hobbiton. Mit lille nørdhjerte græd af glæde da jeg fandt ud af det. 
Så jeg vil gerne ned og se smuk natur og rende rundt i nørdelig-glæde. Hvis jeg en gang får chancen, så må jeg i gang med lidt mere research, om hvad man kan opleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar