tirsdag den 25. november 2014

Slut med den challenge

Så kom der ende på min blog challenge. Jeg ved godt de sidste 4 blev postet i dag, selvom der står de blev postet på den rigtige dag. Men livet (og lidt dovenskab) kom i vejen for mit blogger-liv. Det har været hyggeligt at skrive indlæg hver dag, men samtidig også lidt hårdt. For jeg føler lidt der er et andet pres på mig, når jeg har sagt der kommer et blog indlæg på den og den dag. Normalt ryger der jo bare et indlæg op, når jeg lige har lyst. Måske er det også derfor jeg røg lidt af på den her til sidst? 

Om ikke andet så er de oppe nu! Og med den slut er November også snart slut. Hvilket betyder det snart er slut med at reagere således..
..over for de alt-for-tidlige-juleting-i-butikkerne-og-alle-andre-steder. Jeg ved ikke med jer, men jeg bliver altid lidt grinch-agtig, når jeg ser juleting fremme i Oktober/November. Det er altså alt for tidligt! Jul høre til i December og ikke alle mulige andre måneder.

Men snart kommer jeg til at rende rundt sådan her;
Jeg glæder mig!


Brace yourselves..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar