torsdag den 20. november 2014

Dag 11 - Hvis du havde uendelige mængder penge, hvor ville du så bo?

Uh, jeg elsker spørgsmål, som starter med "Hvis penge ikke var et problem..". For det giver virkelig en mulighed for at være kreativ. Og jeg tror mange af os har et par vilde ideer, som vi rigtig gerne vil føre ud i livet, men problemet er at pengene ikke er til det. Jeg har en del af sådan nogle drømme og ideer. Og for hvor jeg ville bo, ser pt. således ud:

Jeg ville nok have en villa et sted herhjemme i Danmark. Jeg har egentlig ikke de store drømme om at bo fast i udlandet. Når det er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at rejse rundt i verden. Bo lidt rundt omkring. Hvor lang tid jeg ville blive hvert sted kommer til at være ren lyst. Har jeg lyst til at tage videre nu eller vente? 
Det med at bo forskellige steder og få lov til at opleve andre kulture, lyder bare super spændende. Og når penge ikke er et problem, så kan jeg jo bare fise rundt og bo, lige der hvor jeg nu føler for. Om det er 2 uger eller 6 måneder. 

Medmindre der menes 'bo-bo', som i at man skal have en fast bolig. Så ville jeg nok slå mig ned lidt ude på landet, med dyr over det hele. Stadig her i Danmark. Medmindre regeringen fucker fuldstændig op, så kunne det godt være jeg ville overveje at smutte...
Om ikke andet ville min fastebopæl være her i gode gamle Danmark. Af den grund at det er her al min familie og alle mine venner er. Og skal jeg være endnu mere præcis, så ville jeg nok heller ikke forlade Jylland. Jeg kan godt li' det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar