mandag den 17. november 2014

Dag 08 - En hobby, jeg godt kunne tænke mig at starte..

Jeg har en del hobbyer, som jeg godt kunne tænke mig at starte. Og det dummeste er, at jeg for det meste bare skal tage mig sammen, og så kunne jeg godt komme i gang med dem.
Men altså, en af dem på listen er at sy. Jeg ville helt vildt gerne kunne sy mit eget cosplay. Jeg ser så mange fede billeder af så mange talentfulde menneskers cosplays, at det giver mig så meget lyst til at jeg også kunne sådan noget. Og så er det nærmest umuligt at finde kostumer, der passer mig (fordi jeg er så høj). Tænk at kunne rende rundt i et kostume, som passer perfekt til en! 

Forhåbentlig kan denne lille drøm gå i opfyldelse på et tidspunkt - jeg har nemlig lidt stof liggende klar, til at jeg kan gå i gang. Det er bare lige det der med at tage sig sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar