onsdag den 12. november 2014

Dag 03 - En TV-serie du pt. er afhængig af(/tosset med)

Hvorfor skrev jeg overhovedet "en", da jeg lavede den her blogchallenge? Jeg ved jo godt jeg sjældent kan holde mig til kun én ting. Godt tænkt!
Men sådan noget med serier er jo lidt tricky, især hvis man er nået til den igangværende season. Fordi enten så sidder man og venter på den nye season eller bare et nyt afsnit. Derfor vil svaret på denne ændre sig, alt efter hvor på året vi er. Fordi det er de serier jeg er tosset med lige nu. Ville ønske jeg kunne skrive Game of Thrones på, men ak... Må vente til foråret!

Men det er jo ligegyldigt for dette indlæg! Det skal jo handle om de serier jeg ser lige for tiden.
Den første er en, som jeg nærmest aldrig holder op med at være vild med, nemlig;
Jeg elsker den serie! Jeg er ret sikker på jeg har set alle afsnit mindst 10 gange. Jeg kan ikke rigtig sætte fingeren på hvorfor jeg kan blive ved med at se den, men det kan jeg. Måske er det, det med at jeg lidt er vokset op med den? I hvert fald fra da jeg begyndte at synes den var underholdene, og ikke bare "kedelig voksen TV". Det er vildt at tænke på at det i maj var 10 år siden, at sidste afsnit rullede over skærmen og vi måtte sige farvel til de 6 karakterer, som vi over 10 år har kendt og elsket.
Netflix fik endelig alle 10 seasoner i sidste uge, og siden der har jeg haft et lille mini flip, med at se den igen. Det stopper aldrig. Haha..

Udover Friends har jeg to serier, som jeg er startet på for ikke så længe siden, og derfor er de på listen også. For selvom det er rart at se de velkendte afsnit af Friends, så er det altså også fantastisk at se en serie, hvor man ikke ved hvad der kommer til at ske!
Og en af dem er;
The Walking Dead! (kom til at lave en typo, hvor jeg skrev 'deaf'  - det blev pludselig til en HELT anden serie!)
I oktober skrev jeg et indlæg om serien. Jeg må dog indrømme det spændende er gået lidt af den, der hvor jeg er kommet til. Egentlig har det været sådan i en del episoder efterhånden, men jeg håber på der snart kommer lidt mere spænding. Det lægger den ihvertfald op til!

Den sidste serie er;
Min veninde introducerede den til mig, og den er simpelthen så dejlig underholdene. Lidt i Friends-stilen, men samtidig helt sin egen. Fantastisk humor. Sætter et afsnit på, når jeg lige trænger til et godt grin. Startede med at se den nærmest nonstop, men det er vidst kommet liiiidt på køl igen. Ser ihvertfald ikke lige så mange episoder i træk, som til at starte med!

2 kommentarer:

  1. New Girl er også en serie, som jeg nyder at se, når jeg endelig fanger den i TV! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også bare en man bliver glad af at se :3

      Slet