fredag den 27. februar 2015

3 Gode Ting - 27.02.2015

Min mor har lært mig det som jeg kalder "Tre Gode Ting". Det er hvor man, i slutningen af dagen - gerne inden man skal sove - skal tænke på 3 gode ting der er sket i løbet af dagen. Jeg har på et tidspunkt skrevet dem ned i min kalender hver dag. Nu gør jeg det egentlig mest hvis jeg har haft en dårlig dag, og ikke gider gå i seng trist. I dag har humøret gået lidt op og ned, og derfor tænkte jeg at jeg ville bringe 3 Gode Ting til bloggen. Jeg har erfaret at det virkelig hjælper på humøret at fokusere på det gode, istedet for alt det dårlige som er sket. Det kan være alting. Intet er for småt til ikke at gælde som en god ting til listen.

Så dagens tre gode ting er;
  1.  Købte to bøtter Ben&Jerry's
    - og spiste lidt af den ene og lidt af den anden mens jeg så et afsnit af The Walking Dead og havde stearinlys tændt
  2. Lønningsdag
  3. Pizza til aftensmad - nam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar