lørdag den 28. februar 2015

Weekend med kærlighed til mig

Der er sket en del disse uger. Den vildeste ting er nok at jeg har fået et job - et som jeg slet ikke havde regnet med. Ugen startede ud med at jeg fik et opkald fra Hotel Legoland om at jeg havde fået jobbet i deres rengørings afdeling. To dage efter ringede de igen, og spurgte om jeg kunne have lyst til at være supervisor i stedet for. Jeg var til samtale med dem torsdag, som endte ud med at jeg starter på mandag og skal i gang med oplæring. Det er så vildt!

Den her weekend har stået på meget alene tid. Der har har været tiltrængt, og jeg har udnyttet, at jeg ikke skulle noget, til bare at flade ud og lade op. Fredag var ren flad ud. Jeg havde købt Ben&Jerry's, som jeg spiste lidt af til et afsnit af The Walking Dead med tændte stearinlys. I dag er gået til at forkæle mig selv. Jeg har skrubbet min krop med en Oliven Scrub fra BodyShop og smurt min krop ind i deres lækre Oliven BodyButter. Mit hår blev forkælet med en god omgang hårkur, som sad i, i lidt over en time. Jeg har lakkeret mine negle. Og set masser af min yndlings season af Americas Next Top Model.
Jeg må ærligt indrømme jeg er virkelig dårlig til at tage sig af mig selv. Især det sidste års tid. Det er virkelig gået ned ad bakke. Det skal jeg have lavet om. Derfor har en weekend som den her også været tiltrængt. Ikke kun fordi jeg skulle lade op til næste uge, men også fordi jeg gav min krop lidt kærlighed. Den har det godt lige nu. Jeg burde virkelig have flere Vær-God-Ved-Thea dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar