tirsdag den 17. februar 2015

Nuet i Listeform


De sidste par uger er gået med:
- Oprydning, nedpakning og sortering af alle mine ting
- Indretning af nyt værelse
- Masser af støvsugning og gulvvask
- Aftenvagter, som føles længere end de er
- Masser af dejlig ferie med familien i sommerhus
- Lego byggeri med min far

Jeg har lyst til:
- En stor bøtte Ben&Jerry's (takket været B&J's køleskabet på arbejdet)
- At blive færdig med at sætte alt på plads på det nye værelse

Jeg har ikke lyst til:
- At sætte flere ting på plads
- Finde ud af hvad der mere skal i Smid Ud Posen, Genbrugs Posen og På Loftet Kasserne

Jeg har: 
- En stor kop grøn te
- Kolde fingre
- Været til jobsamtale i dag (jeg har en god fornemmelse omkring det)
- God musik i ørerne
- En sød rødhåret til at ligge og snorke ovre i sengen
- Lækkert næsten ny-farvet hår

Jeg mangler:
- Flere penge (men hvornår gør jeg ikke det?)
- Søvn

Jeg glæder mig til:
- At blive klippet (det er vidst noget nyt fra min side..)
- Shoppe tur med to dejlige damer i næste uge
- Sushi
- At min kæreste vågner
- At jeg ikke længere bor i flytterod
- At få min nye bærbar hjem (vi skal hente den i weekenden!!)
- At have min egen computer igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar