onsdag den 18. februar 2015

BlackMilk Leggins ønsker

BlackMilk er nok en af de mest fantastiske tøj sider nogensinde. De er på listen over mine favoritter, og ikke kun fordi de har masser af awesome tøj. De har virkelig god service og den bedste humor (Yay for Aussie humor!).
Jeg er især tosset med deres leggins, og det er også dem jeg kigger mest efter. Jeg er nået dertil i mit love/hate relationship med mine ben, at jeg gerne vil klæde dem ekstra fancy. Og det kan man skisme med BlackMilks leggins. Jeg ejer to par indtil videre og de er  skønne. Dog er de lidt dyre. De koster (CIRKA!!) 400 kr. for et par. Så i forhold til hvad leggins normalt koster, så er det altså lidt meget. Men jeg synes også det gør dem lidt mere eksklusive. De er også i virkelig god kvalitet. Så jeg har egentlig ikke noget imod at betale så meget. Det gør bare at der går længere tid mellem jeg får nogen.
Jeg har samlet en lille collage med dem jeg viiirkelig gerne ville kaste mine penge efter lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar