tirsdag den 24. februar 2015

New in - shoppetur i Vejle

Endnu et new in indlæg. Der har været en del denne måned. Men det har også været fordi jeg har givet mig selv lov til at bruge hele min løn, som jeg havde lyst til. Og jeg havde lyst til at shoppe. Hehe.
Derudover så kommer det sidste new in indlæg, i den lille "serie" jeg lavede nok ikke. Da det jeg bestilte blev sendt tilbage. Så.. Bare lige i tilfælde af at nogen undre sig over at del 3/3 aldrig er dukket op.

Men jeg har været i Vejle i dag med to af mine dejlige veninder og shoppet. Vi mødtes kl. 10 og gik Bryggen og gågaden igennem. Jeg havde et par ting, som jeg var på udkig efter. Men der var også plads til spontane køb, hvilket der var en del af. Og det var dejligt! Det er virkelig lang tid siden jeg kunnet gøre det. Lykken ved at endelig at have et arbejde. 

The Body Shop:
Jeg gik lidt amok i Body Shop, men jeg har altså også sukket lidt efter nogle ting derfra i lang tid. Jeg fik bl.a. købt de store versioner af de produkter jeg brugte i min mini spa. Derudover købte jeg deres Seaweed Ionic Clay Mask og Satsuma Body Polish, som jeg glæder mig rigtig meget til at prøve af.

Hunkemöller
Den lyserøde pose er fra Hunkemöller, da jeg manglede nyt undertøj. Men føler ikke lige for at dele mit undertøj med nettet, så derfor er posen kun med.

H&M
Vi tog et smut i H&M hvor jeg fik en ny træningstrøje, som har en fantastisk frisk og glad farve, og nogle tiltrænge nye strømper.

Pilgrim
Jeg havde et gavekort til Pilgrim, som jeg endelig fik indløst. Tror jeg har haft det liggende i 2-3 år. Så fik da også lige et par fine måne formede øreringe med hjem.

Stereo Studio
Fik endelig købt Hobbitten 1 og 2, så de kunne blive tilføjet til samlingen. Var lige ved at købe 2'eren i Extended Edition, men tænkte jeg ville have de almindelige først. Det var også billigst sådan og så kunne jeg få dem begge. 

Matas
Jeg købte også noget grøn te fra Pukka, som jeg glæder mig til at prøve. Har hørt meget godt om det. 

Normal
Til sidst har jeg købt noget så spændende som en ny tandbørste. Det er bare så dejlig billigt i den butik også!

Det var hvad det blev til i denne omgang. Tror aldrig jeg har købt så meget på én shopping tur. Det var egentlig meget rart, bare lige at gå lidt shop-amok. Jeg glæder mig rigtig meget til at få afprøvet og tage de nye ting i brug. Nu er jeg bare træt og glæder mig til at putte mig under min dyne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar