mandag den 2. februar 2015

Januar Update

Første måned i det nye år er nu overstået. Og for mig har det egentlig bare været en måned, som skulle overstås. Den har følt en lille smule langsom og kedelig. Jeg slåsser rigtig meget med at få lavet nogle gode træningsvaner, selvom jeg havde besluttet mig for at nu skulle det altså være. Men januar har været meget mere aktiv end de fleste af månederne før så, det går vel i den rigtige retning.
Januar er også måneden hvor jeg for alvor kom i gang med arbejdet på Shell, og jeg begynder at føle mig mere og mere rutineret. Dog har jeg alligevel allerede søgt nyt job på Hotel Legoland. Det der salg og service er altså bare ikke lige helt mig. Men når det er sagt, er Shell en rigtig god arbejdsplads og det er en god måde at tjene lidt penge på.
Og det er lidt hvad januar har budt på for mig egentlig. Dog har der også været en del hygge stunder, hvilket jeg har prøvet at fange i Update videoen. Jaah, jeg har fået lavet en igen! (Hvad synes i om dem?)


Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
Jeg kom igennem Main Storylinen i Shadow of Mordor. Det lyder måske skørt for nogen, men det her spil har virkelig været en udfordring at komme igennem for mig. Så jeg er ret stolt af at jeg har gjort det.

 Hvad har jeg lært?
En hulens masse om div. maskiner og rengøring på en Shell station..

 Hvilke bøger har jeg læst?
Det vildt hvor stor den stak bliver, når jeg har læst manga. Det går altså bare lidt hurtigere når det er tegneserier og ikke kilometer af tekst på hver side. Men jeg fik læst videre på FullMetal Alchemist, og jeg har faktisk ikke flere. Og serien er langt fra slutningen her. (Skal virkelig have købt mere manga snart! - og det siger jeg tit...). Derudover fik jeg jo Skammeren Datter og Skammertegnet til jul, og efter at have byttet dem til de rigtige versioner, skulle de selvfølgelig læses. Det er så længe siden jeg har begravet mig i det univers, og de er lige så gode som jeg husker dem! Faktisk læste jeg dem begge på overraskende kort tid - det er evigheder siden det sidst er sket for mig. Begge to var læst på under halvanden uge.
Og som så mange gange før, sad jeg og vidste ikke hvilken bog jeg så skulle gå i gang med. Men efter en diskussion om Eragon (og hvordan historien blev slagtet i filmen), landede Eragon pludselig foran mig. Jeg blev simpelthen nødt til at læse den. Igen, igen, igen, igen... Jeg har aldrig haft en bog, som jeg har genlæst så mange gange som Arven-serien. Jeg tror jeg har læst 1'eren 5-7 gange. Det er uden tvivl min yndlings bøger. Og jeg glæder mig bare til at få hele eventyret igen!

 Hvilke spil har jeg spillet mest? 
Billedet er herfra
Januar har, spil-mæsigt, været dedikeret til Shadow of Mordor. Jeg har virkelig lagt mange timer i spillet den her måned. Hvilket også har gjort at jeg nu kan sige at jeg har gennemført det! Eller... Gennemført spillets main storyline - der er stadig en del side missioner. Men jeg har spillet gennem hele story moden, og det var fantastisk! Den er helt klart blevet et af mine yndlings spil, trods al det blod, sved og tåre det har krævet at komme igennem det. Det har været en fantastisk spiloplevelse. Ifølge Steam har jeg brugt 40 timer, på at komme hertil.
Billedet er herfra

Hvilke sange har jeg lyttet til mest
Der er et eller andet galt med Blogger lige nu, som gør at når jeg vil poste en Youtube video, så kommer der bare et stort tomt felt. Så ingen lyd denne gang, medmindre man selv søger på dem.
Coldplay - Cemetries of London
Coldplay - Major Minus 

Favorit produkt/accessories/ting/andet? 
Kender i det der med at man har noget liggende, som man ikke rigtig bruger. Før pludselig en dag, så hiver man bare tingen frem og man bliver ramt af "Hvorfor har jeg ikke brugt den noget før?!"?
Sådan var det med den her badesvamp fra The Body Shop. Den har ligget i min skuffe i flere måneder! Men pludselig hev jeg den frem - jeg er ikke en gang helt sikker på hvorfor. Men jeg eeeelsker den! Fordi den skrubber min hud. Det synes jeg er rarest - især fordi min hud har den tendens til at blive træls og klø, hvis ikke den bliver skrubbet i badet. Så jaaah!

Favorit outfit/tøjstykke?
Jeg har været helt nattøjs-tosset i denne måned, og har jokket rundt i det så længe jeg kunne trække den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar