onsdag den 11. februar 2015

New In: 2/3 - goodies fra mit elskede EMP

Jeg undskylder for at der ikke har været andre indlæg siden mit sidste New In indlæg. Jeg har haft en del at se til de sidste par uger, og da jeg endelig havde tid havde jeg ikke nogen computer. Men lige nu har jeg tid og en computer - og ved samme lejlighed er den næste pakke dumpet ind af døren. Faktisk er den sidste også, men måtte sendes tilbage for en bytning. Og nogle af tingene i denne pakke måtte også sendes tilbage.
Men tadaaaaa;
Det er hvad pakken kunne byde på denne gang! Jeg er simpelthen helt forelsket næsten i katte trøjen. Den er bare så fantastisk! Min dag var ikke særlig god, da jeg hentede pakken, men da jeg kom hjem og fik den her på, der blev den lige 10 gange bedre. Den røde t-shirt er så blød - man skulle tro jeg havde haft den i over et år. Den ligner lidt en små gammel t-shirt, på den pæne måde. Det er ret fedt ikke selv at skulle "gå den til".
Så var der også en fin sort hue (da jeg virkelig har manglet en hue til hverdagsbrug) og en super fin og simpel ring i rustfrit stål. Igen en ting jeg har manglet - flere simple ringe.

Derudover havde jeg jo fået en ny vinterjakke i julegave, som var for lille. Derfor har jeg været på jagt efter en ny, og den fandt jeg også på EMP. Så nu kan min gamle, og meget stakkels, vinterjakke endelig blive pensioneret. Den falder snart fra hinanden, så jeg tror det er meget godt. Dog var jeg for langsom til at komme igang med at tage billeder, og det var for mørkt til at få et ordenligt billede af jakken. Så det må vente til en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar