fredag den 5. juni 2015

Aussomness fra Aussie

Bilka har tilbud på Aussie i denne uge, så det skulle da lige udnyttes! Jeg har førhen brugt shampoo og balsam fra Aussie (lige nu kun en serum til mit hår og en hårkur). Længden på mit hår, og prisen på Aussie gør bare at jeg ikke lige har råd. Men kunne alligevel ikke dy mig da min mor og jeg var i Bilka i mandags. For det første dufter de helt vildt godt. For det andet er det bare super gode produkter. Derudover oser flaskerne af den skønne australske humor;
Jeg 'hamstrede' en shampoo, lidt balsam og noget hårkur. Og så fandt jeg ud af at de nu også laver 'Body Washes'. Sådan en røg der altså også lige kurven. De lød bare så gode. Så den glæder jeg mig til at prøve! 
Det er virkelig ærgerligt at Aussie koster så meget som det gør, ellers kunne jeg godt finde på at skifte til det.  Mit hår er ved at være lidt træt af TRESemmé, så jeg håber på at give det Aussie for en stund hjælper lidt på det. Dog kan jeg alligevel kun anbefale at prøve Aussie. For de virker altså helt fantastisk. De kan bare det der de australiere!

Hele pointen med dette indlæg var egentlig... At Bilka har tilbud på Aussie, og Aussie er mega godt. Så køb det.. Eller.. Kun hvis du vil selvfølgelig.. Men det er værd at prøve! Og det er billigt lige nu så.. Ja... Det var pointen med dette indlæg. Bum.

There's more to life than hair. But it's a good place to start.
- The Aussie philosophy 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar