lørdag den 20. juni 2015

Min fødselsdag (i går)

 Jeg er nu 21 og 1 dag gammel. Jeg ved ikke hvad det er, men siden jeg fyldte 17 har det at blive ældre, bare været træls. Jeg elsker stadig min fødselsdag. Det stopper nok aldrig med at være en awesome dag. Men det der med alder.. Det hænger mig langt ude af halsen (er det ikke lidt for tidligt?).
Jeg havde en rigtig hyggelig dag. Jeg havde fri, så hele dagen har jeg gået hjemme og hygget. Dog kom jeg stadig meget tidligt op, da jeg blev vækket lidt i 7, med fødselsdagssang fra min familie. Og gaver! Jaaah! Det bliver jeg nok aldrig for gammel til at være begejstret for. 
En af mine favorit ting ved fødselsdag er morgenmaden. Der kommer rundstykker med det hele på bordet, og hele familien samles. Det er altså en hyggelig måde at starte sin dag på. Endnu en fordel ved at have fri er at jeg bare kunne sidde og nyde det. Jeg skulle ikke pludselig op og afsted. 
Min farmor og farfar kom til aftensmad, så aftenen blev også fyldt med hygge. Og mere god mad.

Jeg fik en MEGET tiltrængt ny toilettaske, som ved første øjekast ligner en håndtaske, manga (Fullmetal Alchemist), en ny sports BH fra Nike, en fin skål (med slik!), en parfume fra The Body Shop og lidt penge. Dejlige gaver! Som jeg glæder mig til at få i brug. 

Så alt i alt; dejlig dag, dejlige gaver, dejlig mad og dejlige mennesker at fejre dagen med! 
Livet som 21-årig.. Her kommer jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar