søndag den 14. juni 2015

Nuet i Listeform #4

De sidste par uger er gået med:  
- Arbejde, arbejde, arbejde (hvilket det også tyder på de næste par uger kommer til at gå med).
- Mit 'Vær God Ved Dig Selv' projekt
- 100 Happy days
- Andreas's søsters bryllup

Jeg har lyst til: 
 - Bare at sidde helt for mig selv
- at game!
- at kunne finde ud af det der med bare at spise sundt..
Jeg har ikke lyst til:  
 - At rydde op..
- at skulle vågne til et vækkeur
Jeg har: 
- Sat træningen lidt på standby.
- En dejlig stak bøger, der ligger og venter på at blive læst
- En del spil, som jeg glæder mig til at gå i gang med
- Overraskende nok stadig penge (også selvom en del af dem bliver smidt på min opsparing).
- For meget rod på mit værelse 
 - Snart fødselsdag!
- Endelig tid til at spille.
Jeg mangler: 
- Fridage
- Overskud
 - Tid
- Motivation
- Grøntsager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar