mandag den 22. juni 2015

God morgen!

Jeg har haft en skøn morgen! Lå og slumrede i sengen i en times tid, efter jeg vågnede (før min kærestes vækkeur endda!). Stod op og lavede lidt morgenmad og en stor kop grøn te. Nød det mens jeg så lidt Netflix. Fik også listet lidt kvalitetstid sammen med min kæreste ind, lidt morgen put. Der har bare været tid til at gøre alting i sit eget tempo, ingen tidspres eller stres over at jeg skulle ud af døren til en bestemt tid. Åh, jeg elsker fridage! Og så på en mandag... Det er vidst en mandag, man ikke kan hade. Og alle dage der starter med en kop te, kan ikke være helt dårlige.

Lige nu er jeg i gang med at vaske lidt tøj og skifte sengetøj. Jeg tror jeg vil få mig en bid frokost, mens det bliver vasket faktisk.. Senere vil jeg træne og har også planlagt hårkur og ansigtsmaske i dag. Så dagen har fået en god start og lyder til at blive meget lovende. 

Håber i også har en god dag derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar