mandag den 1. juni 2015

Maj Update

 Maj har virkelig ikke været en særlig aktiv måned for bloggen. Jeg føler mig bare lidt blogger-flad, om man så må sige. Om det er udmattelse fra arbejde eller bare en bloggers-blok ved jeg ikke. Jeg griner også lidt af at jeg skrev i min April Update at jeg håbede maj blev lidt mere spændende.. Det har den egentlig ikke været.. Den har set lidt ud ligesom april faktisk...
Udover at jeg har startet på mit projekt, det handler om at jeg skal passe på mig selv OG være god ved mig selv. To ting jeg er dårlig til. Men det skal være slut nu, og den beslutning blev en stor del af maj. Det er ikke altid lige nemt, der er en del vaner, som skal lægges om. Men det kommer lige så stille, og jeg kan mærke jeg allerede har det bedre. Jeg vil arbejde endnu mere med det her i juni. Jeg kan allerede mærke det bliver godt!

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
Jeg er egentlig ret stolt over mit "Vær God Ved Dig selv"-projekt. Jeg er stolt over den beslutning, og at jeg de fleste dage har holdt det.

 Hvad har jeg lært? 
At det virkelig gør en forskel at jeg er god ved mig selv. Jeg får det faktisk så småt bedre og bedre.
 
Hvilke bøger har jeg læst? 
Jeg fik færdiggjort Stardust! Den var så god. Meget anerledes fra filmen, men så sød og enormt sjov. Den er virkelig godt skrevet, og med nogle fantastiske fraser. Neil Gaiman kan noget med ord. Jeg overvejer stærkt at kaste mig over flere af hans bøger.

Den næste bog jeg kastede mig over var Dødens Terning af  Kenneth Bøgh Andersen. Den er lige så underholdene som den første. Jeg er ret vild med måden han har beskrevet helvede på, og alle de skæve karakterer man møder. Det er altså en sjov bog!


 Hvilke spil har jeg spillet mest?
Jeg har spillet mere Assassin's Creed III. Lige nu er det dog mere en kamp at komme igennem.. Jeg ved ikke, historien fanger mig bare ikke rigtigt. Men jeg vil have det hele med! Forhåbentlig bliver det mere spændende.

 Hvilke sange har jeg lyttet til mest? 

  Favorit produkt/accessories/ting/andet?
Åh, det her er bare så godt til min hud! Jeg er helt tosset med Body Shops Tea Tree serie. Deres ansigtsrens og skin tonic har gjort underværker for min hud!

Jeg er begyndt at pleje min læber en del på det sidste. Jeg bruger en BabyLips med mint og en BodyShop Lip Butter med jordbær. De er virkelig gode og giver dejlige bløde læber.

 Favorit outfit/tøjstykke?
I slutningen af måneden fik jeg en pakke ind ad døren, som bl.a. indeholdte denne fantastiske t-shirt. Jeg har ikke haft den længe, men den er allerede blevet en favorit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar