søndag den 21. juni 2015

Jeg har fri i morgen

Det der øjeblik når man kommer træt hjem fra en lang arbejdsdag..

Men så kommer i tanke om at man har fri imorgen

Jeg har ret få fridage for tiden, så de bliver mødt med stor glæde. Dog også udnyttet groft. Det er sjældent jeg ikke har en fridag uden en fyldt to-do liste. Jeg kan lige så godt droppe at sove længe, da min kærestes vækkeur altid vækker mig (vi har sjældent fri på de samme dage). På den positive side får jeg en masse ud af dagen. Og så længe jeg sørger for at gå tidligt nok i seng dagen før, får jeg stadig sovet. Så alt er fint! 
Endnu bedre er at jeg har friiii!! Det er også meget rart bare at sidde og nyde sin aften, uden at skulle tænke på at vækkeuret ringer kl. 6 i morgen. Jeg nyder min friaften og vil nyde min fri dag. Jeg trænger til den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar