fredag den 30. januar 2015

Næsten lige som Ben&Jerry's - eller hvad?

 Det kan ind imellem være lidt hårdt at være på arbejde, når der er en af de der store Ben&Jerry's frysere, som er proppet med lækker is. Men at give 60 kr. for en bøtte er altså ikke noget jeg altid lige har råd til. Selvom det frister noget så voldsomt. Så da en af mine veninder fortalte mig at man kunne få is i Rema1000, der smagte ligesom B&J's, var jeg ret nysgerrig. Det måtte jo afprøves.
Isen hedder Downtown og kan fåes få ca. 30 kr. Så det er jo en betydelig forskel. Smagsmæssigt vil jeg sige at den er virkelig god. Ikke B&J's god, men god. Den kommer tættere på end nogen anden chokolade is jeg har prøvet i hvert fald. Det eneste som jeg godt kunne ønske mig var at brownie stykkerne var større (ligesom de er i B&J's Chocolate Fudge Brownie). Men Downtown kan da anbefales. 
 

Derudover er i dag jo store lønningsdag. Og jeg har glædet mig så meget til at få min første lønseddel fra Shell - og til at få en lønseddel i det hele taget. Det er skønt at få penge ind på kontoen, som der må bruges af. Jeg har allerede udnyttet det og været på en lille online shoppe tur. Det bliver skønt at få lidt nyt ind. Jeg glæder mig så meget! Min kæreste blev helt bekymret om jeg nu allerede havde brugt det hele. Og jeg måtte da også putte kortet i pungen igen, efter at have brugt penge 3 forskellige steder, og sige stop for i dag. Der er et par af dem, som jeg er lidt spændt på om de passer. Men sådan er det jo nogen gange når man ikke kan prøve tingene. Så nu må vi se. Alt som ikke skal sendes tilbage igen kommer i hvert fald op på bloggen.

God weekend til alle derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar