søndag den 1. marts 2015

Februar Update

Februar har ikke været den mest aktive måned her på bloggen. Det har bl.a. været pga. mangel på en computer. Og så var der vinterferien, hvor jeg prøvede at blogge, men min fars iPad og Blogger var ikke gode venner. Men i det hele tager har jeg haft travlt med en del ting, så der har egentlig heller ikke været så meget tid til lige at blogge. Eller spille, læse og noget som helst af det.
I Februar fik jeg endelig en ny bærbar. Dog nåede jeg kun at have den i en uge. Der var problemer med strømmen til den, og i fredags tog min kæreste den med hjem, så den kunne blive byttet. Så heldigvis får jeg en helt ny. Jeg glæder mig helt vildt til at få den, fordi den virkede som en virkelig god computer. Så der kommer snart styr på tingene (og også gerne på bloggen). 
Februar har været fyldt med ting, som også har ført til nye udfordringer i Marts. Udfordringer som jeg glæder mig til at give mig i kast med.

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over?
Jeg har sagt nej til frygten og udfordret mig selv. Jeg sagde ja til et job, som jeg godt tænkte jeg kunne klare, men var bange for at fejle.

Hvad har jeg lært?
At frygten har holdt mig tilbage for så mange ting. Og det skal til at stoppe.

Hvilke bøger har jeg læst?
 Jeg har ikke læst særlig meget denne måned. Jeg læser stadig Eragon. Og jeg nyder det i fulde drag. Jeg har glemt alle de der små detaljer fra sidst jeg læste den (omkring 2010-2011), så selvom jeg godt kender historien i hovedtræk, så er der stadig masser som er "nyt" og den er fangende og spændende. At læse den igen er et af de der øjeblikke af "Jeg forstår godt hvorfor det her er min yndlings bog!".

 Hvilke spil har jeg spillet mest?
Jeg gravede min gamle, gamle bærbar frem, da den var alt jeg havde at spille på i en uges tid. Den har ingen internet længere, og kun Zoo Tycoon, Sims 2+3 og et gammelt Heste spil, hvor cd'en er blevet væk, installeret. Så det var lidt begrænset hvad jeg kunne lave på den. Så jeg tog en tur ned af memory lane. Det er så lang tid siden jeg har spillet det. Det var ret hyggeligt.

Hvilke sange har jeg lyttet til mest?
Jeg har underligt nok ikke rigtig lyttet til en masse musik i Februar... Nok pga. al den computer rod der har været.

Favorit produkt/accessories/ting/andet?
Jeg købte to bøtter af TRESemmé hårkur i Februar. Jeg har ikke haft råd til at købe hårkur i noget tid nu, så det skulle udnyttes at jeg havde penge og at det var på tilbud. Min fristør siger at mit hår skal have hårkur mindst en gang om ugen, men det er dog kun blevet til to gange denne måned. Men jeg elsker virkelig hvor blødt mit hår bliver af det. TRESemmé er et vidunder for mit hår!

Jeg købte jo en pakke Pukka te på min shoppe tur. Det har en meget anderledes smag end den grønne te fra Pickwick. Men det er en virkelig god smag. Har hørt meget godt om Pukka, og kan kun give dem ret i at det er god te. Og så er det også ret rart at vide at det er fairtrade.

Jeg forkælede mig selv med lidt Ben&Jerry's denne weekend, og udnyttede det til at prøve en ny. Valget faldt på Clever Cookies. Hvilket var et fantastisk godt valg! Først var jeg lidt i tvivl dog. Tror det var konsistensen - det var som om der var krummer i isen. Men udover det var den virkelig god. Det bedste var nok at der ikke bare var små cookie stykker i, men hele og halve. Guf!

 Favorit outfit/tøjstykke?
Jeg elsker simpelthen den t-shirt, jeg fik her i Februar. Den er så farverig og glad, samtidig er den bare så behagelig at have på. Jeg har haft den på næsten hver dag, siden den kom med posten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar