onsdag den 11. marts 2015

Favorit Outfits fra 2014

 Måske lidt sent med sådan et indlæg... Sådan nogle plejer jo at komme i slutningen af december og i januar. Men det kommer altså først nu her. Så jeg har taget en lille lure-tur i min "OOTD" mappe fra sidste år, og har fundet 4 outfits frem, som har været min favoritter (og som jeg har billeder af). De er valgt på hvor meget jeg ved jeg har haft dem på, og så hvor godt jeg synes de ser ud.
Den eneste som egentlig skiller sig ud er nr. 2. Resten er nærmest det samme sæt tøj. Jeg er meget sorte-skinny-jeans-typen, men er blevet helt forelsket nærmest i mine drage leggins. De er i hvert fald blevet brugt meget. Derudover blev 2014 året hvor jeg fandt et par stribede bukser, som jeg kan passe. Så de er blevet brugt virkelig flittigt også, fordi det var så magisk at have sådan et par. Især med min batman t-shirt.
En ting der er ret tydelig her er også min kærlighed til farverne sort og rød... Det var faktisk grunden til jeg købte leggins'ne i grøn. Fordi jeg tænkte jeg havde bruge for en anden farve. Tydeligvis.
Er spændt på om 2015 vil byde på lidt mere variation i min stil. Tvivler dog lidt, da jeg 80% af året kommer til at have uniform på. Men man ved jo aldrig om jeg bliver eventyrlysten når jeg har fri.
Dog er det ikke alle som er på bloggen, eller som er postet som et OOTD billede, men jeg har førhen postet sådan nogle billeder på min Tumblr, så det er derfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar