søndag den 8. marts 2015

Satsuma Body Polish - den dufter bare så godt!

Uuh, det her er altså en lækker sag! Det er en gelé baseret skrubbecreme fra The Body Shop. Ifølge deres hjemmeside er den mild nok til at bruge dagligt. Hvis jeg havde råd eller tuben var større, kunne jeg godt finde på at bruge den dagligt. Den er virkelig rar at bruge, og ens hud bliver dejlig blød. Er også ret vild med at den skummer lidt. Og så føler jeg heller ikke at jeg skraller huden af - så den er mild, som de selv siger.
En anden ting er at den bare dufter så godt. Dejlig frisk og mandarin/appelsin/klementin-agtig - og badeværelset duftede helt fantastisk lang tid bagefter. Det er næsten lige før jeg har lyst til at smage den... Men kun næsten. Den dufter altså godt! Farven er også ret skøn. Sådan en man bliver lidt glad af, fordi den lyser lidt op med sin fine orange farve.
Jeg kan kun anbefale jer at prøve den, hvis i leder efter en god, mild scrub. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar